למה לחיות בספק כשאפשר לגלות את האמת

למה לחיות בספק כשאפשר לגלות את האמת

ראשי פרקים

חוקר פרטי גירושין - המפתח להצלחת התיק

אין מחלוקת שתהליך הגירושין הינו אחד התהליכים המתישים והלא נעימים שאדם יכול לעבור בחייו, על מה כן יש מחלוקת? כנראה שעל כל השאר.
דבר נהוג בניהול תיק גירושין הוא שכירת שירותיו של משרד חקירות פרטיות. שכירת שירותיו של משרד חקירות שיפעל עבורנו ברקע למען איסוף ראיות הינה הדרך המומלצת ביותר על ידי עורכי דין וטוענים רבניים.
תיקים רבים קמו ונפלו על ידי ראיות איכותיות.

מה נחשבות ראיות איכותיות?

ראיות חד משמעיות שנאספו באופן חוקי על ידי חוקר מורשה.
ראיות בתיקי גירושין מתחלקות לשני אפיקים
ראיות באפיק הכלכלי – ראיות אשר יעזרו לעמוד את שווי כלל הנכסים שמהם תיגזר החלוקה.
במקרים רבים החוקר הפרטי יאתר עבורכם נכסים שלא ידעתם שקיימים ואפילו כאלה שנרשמו בעורמה על בני משפחה אחרים.

ראיות באפיק ההתנהגותי והמוסרי – ראיות כגון: הוכחת בגידה, הזנחה של הילדים, התעללות מינית, פיזית או כלכלית בכם או בילדים אלו יכולות להיות המפתח להצלחת התיק בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני.

מה נחשבות ראיות לא חוקיות

יש להיזהר מראיות לא חוקיות כגון :

האזנת סתר – חוק האזנות סתר אוסר על הקשבה, הקלטת שיחה או יירוט מידע ממכשירים אלקטרונים כולל מחשבים ומכשירים סלולרים ללא צו שיפוטי או כאשר אינכם צד בשיחה.
דינה של האזנת סתר לא חוקית הינה עונש מאסר של עד 5 שנים.
כמו כן ניתן לתבוע באופן אזרחי לפי חוק הגנת הפרטיות, הקובע פיצוי של עד כחמישים אלף ש"ח ללא הוכחת נזק.
החוק אף מאפשר לשלול את רישיונו של החוק הפרטי במקרה ובצועה האזנה לא חוקית (ע"פ 1770/97).
במהלך עבודתנו אנחנו נתקלים במקרים כאלה ולכן אם יש לכם חשד שמישהו מאזין לכם את יכולים לפנות אלינו לביצוע בדיקת והסרת האזנה אשר לרוב תהיה מוסלקת באופן לא חוקי על ידי אחד מבני הזוג בבית/משרד/רכב או מכשיר נייד.

צילום סתר – סוגיה זאת אשר הגיעה עד בית המשפט העליון שבחן מקרה חמור של התעללות בחסר ישע. הראיה המרכזית הייתה תיעוד וידאו של אלימות מטפלת כנגד קשישה. המטפלת האלימה טענה בעזרת בא כוחה שהראיה פסולה מכיוון שמדובר בהאזנת סתר אסורהת הטענה נדחית הראיה המפלילה התקבלה. נקבע כי צילום הוידאו אשר היה ללא תיעוד קולי אינו נופל בהגדרת החוק להאזנת סתר ויש לבחון ראיה זאת לפי חוק הגנת הפרטיות. (רע"פ 3651/14)
צילום הנעשה באזור שאינו המרחב הפרטי ("רשות היחיד") של האובייקט ייחשב כראיה קבילה, זהו אחד הכלים החזקים שחוקר פרטי יכול להציע לכם ולרוב אין צורך יותר מצילום אחד טוב.

התחזות לגורם רשמי – ישנם חקירות בהם נצטרך לעלות שלב ולייצר שיח למטרת דיבוב עם אובייקט החקירה, הרי כאשר אנחנו צד בשיחה ההקלטה תהיה חוקית, הדיבוב יתבצע תחת כיסוי (בדמות פיקטיבית) באיסור התחזות לגורם רשמי כגון: שוטר, איש ביטחון, מוסד רפואי וכדומה.
חושדים שפועל מולכם חוקר אשר מתנהל באופן בלתי חוקי? פנו אלינו להשגת ראיות על המתחזה.

מתי כדאי לפנות לחוקר פרטי מומחה בגירושין?

איסוף מידע ויצירת תשתית ראייתית בתיק גירושין הינו מהלך מתבקש ומומלץ על ידי מרבית עורכי הדין בישראל.
מהלך אשר יתן לכם יתרון משמעותי על פני הצד השני. אז מתי כדאי לפנות לחוקר פרטי?
רצוי כמה שיותר מהר ועדיף לפני שהצהרתם על כוונותיכם לבן/בת הזוג.
בן הזוג עלול לנסות להסתיר ממכם נכסים או להקשות עליכם לאסוף עליו מידע כאשר יש לו מה להסתיר.
הקדימו תרופה למכה התייעצו עם חוקר גירושין מוסמך עוד היום.
כמובן שאף פעם לא מאוחר וגם אחרי שכבר התקבלו הסכמי הגירושין ניתן ורצוי לפנות לחוקר כאשר יש חשדות להתנהלות לא תקינה של הגרוש או כאשר רוצים להפחית או להגדיל את סכומי דמי המזונות.

מה הם היתרונות בשכירת שירותיו של חוקר פרטי בהליך גירושין?

הליך הגירושין הינו אחד ההליך הכי מורכבים ומשפעים שאדם יכול לעבור בחייו, מדובר על הליך אשר נוגע בבטן הרכה של הצדדים המעורבים וברובו מחולק לחמישה חלקים מרכזיים שבהם חוקר פרטי יכול לעזור לנו.

  • הוכחת בגידה – ראיות המוכיחות בגידה הינם אחד הקלפים הכי חזקים שאתם יכולים להביא איתכם להליך הגירושין, ראיות הנאספות על ידי חוקר פרטי יהיו בעלות תוקף משפטי.
  • גט – לרוב רצון לקבל גט לא יתעורר ללא סיבה, בהתייעצות עם חוקר פרטי ניתן להבין האם מדובר על סיבה שבהינתן חיזוק ראייתי יכולה להיות גם כרטיס היציאה שלכם מהנישואים.
  • חלוקת רכוש – העלמת רכוש מבן/בת הזוג הינו דבר נפוץ במיוחד כאשר אין הסכמי רכוש מקדימים, רכוש שהושג בזמן חיי הנישואין דינו להתחלק שווה בשווה אך פועל מידי שנה אנחנו מאתרים רכוש רב שהועלם אשר ללא תשתית ראייתית היה נעלם כלא היה ולא עולה בהסכמי חלוקת הרכוש.
  • דמי מזונות – דמי מזונות יקבעו בהתאם להכנסה הפנויה של ההורים אל מול היחס של זמני השהות של הילדים בכל אחד מהבית, בעזרת חוקר פרטי אפשר לעמוד את הכנסת בן/בת הזוג אשר מנסים להסתיר את יכולתם בפועל.
  • חלוקת משמורת – במצב אידיאלי ההורים יקבעו את זמני המשמורת בהסכם ביניהם, אך ישנם מצבים שצד אחד אינו מרגיש שהצד השני ראוי להישאר עם הילד לבד או לראות אותו בכלל, במידה ופונים לתהליכים משפטים ישנה חשיבות לראיות שביכולתכם להציג, חוקר פרטי יהיה הכתובת שלכם להשגת ראיות קבילות.

מהי חקירה כלכלית גירושין?

חקירה כלכלית היא חקירה העוסקת בסוגיה כלכלית, ישנם סיבות רבות לפתוח בחקירה מהסוג הזה כגון: חקירת הונאה כספית, פענוח הלבנת הון, העלמת רווחים משותף עסקי וקדומה. במקרה שלנו נפתח בחקירה כלכלית כאשר אנחנו חושדים או פשוט רוצים להיות בטוחים שאין העלמת נכסים מאיתנו בהליך חלוקת הרכוש.

חושדים שבן או בת הזוג מעלימים נכסים? הגנת הזכויות בחלוקת הרכוש

לרוב במסגרת הליך הגירושין ובמידה שאין הסכמים בין הצדדים מתעוררת מחלוקת בנוגע לחילוק הרכוש המשותף אשר נצבר בשנות הזוגיות.
במשפט הישראלי קיים כלל של הלכת השיתוף וחוק יחסי ממון אשר קובעים חלוקה שווה של הרכוש כברירת המחדל, גם אם הרכוש רשום רק על אחד מבני הזוג ובתנאי שלא נרכש לפני.
כמשרד חקירות פרטיות מומחה גירושין וחקירות כלכליות אנחנו נתקלים בלא מעט בני זוג מעלימי רכוש, חלקם התחילו להעלים נכסים כ"תרופה למכה" וחלקם מעלימי נכסים סדרתיים שפעלו כך מהרגע הראשון, דירה שרשומה על אחיינית קטנה או על סבתא הן דבר נפוץ יותר ממה שנהוג לחשוב.
חוקר פרטי גירושין הוא הכתובת להשגת ראיות אלו.
איך חוקר פרטי יכול להשיג מידע על נכסים?
על מנת לאסוף את הראיות האלו חוקר פרטי משתמש ברישומים ציבוריים ומאגרי מידע, מעקבים ותצפיות, תשאולים, חקירה סמוייה למטרת דיבוב ועוד.

דין בגידה בבית המשפט לענייני משפחה

כאשר הליך הגירושין מתנהל בבית המשפט, לבגידה אין השלכות קשות על הצד הבוגד
דמי המזונות ישולמו כשם שהיו משולמים בנסיבות אחרות כמו חלוקת הרכוש אשר תתבצע באופן שוויוני וכן חלוקת המשמורות תתבצע באופן אשר אינו מושפע מהבגידה.

דמי מזונות – דמי המזונות ישולמו כשם שהיו משולמים ללא הבגידה
מזונות אישה תלוי מקרה אך לרוב ללא סנקציות בעקבות הבגידה. 
חלוקת רכוש – תחולק ללא התייחסות לבגידה
קביעת משמורות – תקבע לפי טובת הילדים, הבגידה תילקח בחשבון אם מדובר במעשה אשר פוגע בטובת הילדים באופן מובהק.
כתובה – לא נידונה בבית המשפט
נדוניה – לא נידונה בבית המשפט

דין בגידה בבית הדין הרבני


כאשר פונים לבית הדין הרבני לקבלת גט יש להוכיח כי ישנה עילה לגירושין כדוגמת בגידה
יש לספק ראיות מוחצות לכך, במידה והוצגו ראיות לבגידת האישה, האישה תהיה אסורה על בעלה (ועל בועלה)
לעומת זאת, בגידה של גבר אינה מקבלת את אותן הסנקציות ובאפשרות האישה לסלוח לגבר, במידה ואינה חפצה בכך יש באפשרותה לקבל גט.

דמי מזונות – דמי המזונות ישולמו כשם שהיו משולמים ללא הבגידה
מזונות אישה – אישה אשר בגידתה הוכחה אינה זכאית למזונות אישה
חלוקת רכוש – קיימות פסיקות שהשאירו את האישה הבוגדת ללא מחצית הרכוש שנצבר במהלך חיי הנישואין אלה רק עם רכושה שהביאה עמה
קביעת משמורות – תקבע לפי טובת הילדים, הבגידה תילקח בחשבון אם מדובר במעשה אשר פוגע בטובת הילדים באופן מובהק.
כתובה – אישה אשר בגידתה הוכחה אינה זכאית לכתובתה
נדוניה – תוחזר ללא סנקציות

האם חוקר פרטי יכול להעיד בבית המשפט לענייני משפחה?

בהחלט, חוקר פרטי מורשה אשר אסף את הראיות באופן חוקי יכול להגיע ולהעיד לטובת הלקוח וכן להציג את הראיות שנאספו לבית המשפט.

האם חוקר פרטי יכול להעיד בבית הדין הרבני?

בהחלט, ישנם פעמים אשר בית הדין הרבני הוא זה שישכור את שירותינו וישנם פעמים שישכור את שירותינו אחד הצדדים, כאשר מדובר על שירות אשר ניתן לאחד הצדדים תיחשב עדות החוקר הפרטי כעדות עד מין המניין אך הראיות המוצגות על ידיו יהיו בעלות משקל רב.

האם יחשב צילום של חוקר פרטי כהוכחה לבגידה בבית הדין הרבני?

צילום או ראיות אחרות שהושגו על ידי חוקרי פרטי יהיו בעלי משקל רב בשלב ההוכחות, נכון להיום אין צורך בצילום מחדר המיטות כשם שצילום מסוג זה נחשב כחדירה לפרטיות ולכן אין קביל. אם בעבר היה צורך להוכיח "מעשה זנות" על ידי האישה היום מספיק להוכיח "מעשה כיעור", זאת אומרת לרוב יספיקו צילומים מפלילים שאינם כוללים את האקט עצמו.

שירות בדיקת מעקבים והאזנות

סבורים שבן הזוג מנהל חקירה עצמאית עליכם או הפעיל חוקר פרטי אשר עוקב אחריכם ומנסה לאסוף ראיות נגדכם?
בשביל לעלות על חוקר פרטי צריך חוקר פרטי.
שירות בדיקת האזנות סתר ומעקב של DIM חקירות פרטיות ומודיעין עסקי יכול לאמת עבורכם את החשדות.
בעזרת מכשור טכנולוגי אנחנו יכול לאתר מכשיר הקלטה וצילום וכן גם לאתר מעקבים פעילים וחוקרים סמויים אשר נכנסו לחייכם במטרה לדובב אתכם.

דילוג לתוכן